torsdag 29 december 2016

Du känner mig

Du känner mig



musik


vers

1.

Du känner mitt hjärtas längtan
du känner min ärliga bön
min själ som vill flyga och dansa
fram likt en fjäril i vinden
fast med fötterna kvar på denna jord
grundad i en sund tro

2.

du känner hur jag söker och våndas
vet vad som hänt och hur jag mår
vet alla tårar och skratt
alla dagar och år
alla stunder i tystnad och väntan
vet om allt och förstår

3.

du känner mig ut och in
vet om alla gåvor jag har,
allt jag vad jag tillsammans med dig förmår
du känner allt jag drömmer om
hur jag vill hjälpa och ge
Jag du vet vad jag i mitt hjärta ber

4.

och du för mig igenom livet
går så nära mig du får
ropar och viskar i hjärtat
tröstar och hjälper när jag fäller en tår
aldrig är du lång ifrån mig
även om det kändes så igår

ref:

Alltid är du Helige
nära mitt hjärta
Alltid vill jag nu du Helige
att du är nära
i mitt hjärta
blås med din vind
tätt tätt intill
uppenbara för mig dina väsens djup
låt mig där i din kärlek få andas ut

https://soundcloud.com/danielbergroth/du-kanner-mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar